večji manjši print

. . . V PREMISLEK OB KONCU LETA: NEMOGOČE JE MOGOČE

Objavljeno 21.12.2017

(Avtor originalnega prispevka: Jack Hendrickx, Ind.pha, QP, Remedy bank)
Članek je namenjen v premislek vsem skeptikom.

Pred kratkim je bil odkrit ogromen eksoplanet, krožeč okoli zvezde NGTS-1. Do sedaj je bil obstoj tako velikega planeta v orbiti izredno male zvezde smatran kot popolnoma nemogoč in v nasprotju z vsemi veljavnimi znanstvenimi teorijami o vesolju.

Newtonovo in relativnostno teorijo pa so v preteklosti znova in znova raziskovali in dokazovali njuno veljavnost najeminentnejši raziskovalci. In če bi nekdo pred letom dni izjavil, da NGTS-1b obstaja, bi ga označili za norega. Zdaj pa lahko preberemo (povzeto po BBC in drugih specializiranih virih):

* Odkrit je bil planet pošast, tako ogromen v primerjavi z njegovo zvezdo, da je postavil na glavo vse dosedanje razumevanje vesolja. Ta planet, NGTB-1b, je, primerjaje z njegovo zvezdo, največji odkriti planet. To odkritje postavlja pod vprašaj vse, kar vemo o tem, kaj lahko in česa ne najdemo v širnih vesoljnih breznih.*

Uveljavljeno uradno prepričanje raziskovalcev je, da so orbite malih zvezd, kakršna je NGTS-1b, nezmožne vsebovati kaj več od malih kamnitih planetov. Nova študija, ki bo objavljena v Monthly Notices of the Royal Astronomical Society, pa dokazuje ravno nasprotno.

Več o tem:

In zato se vprašamo: zakaj znanost lahko ob raziskovanju ene zvezde med milijoni zlahka ovrže uveljavljene teorije, medtem ko opazovanje milijonov pacientov na našem planetu, katerim smo izboljšali zdravje s homeopatijo, le-to še vedno smatra kot *nemogoče*?? Ali kdo potrebuje še kakšen dokaz?

Nauk: *Nemogoče* je najbolj neznanstven izraz v vesolju.
Na srečo astronomije ne uvrščamo med *paranormalne*, zato je še vedno upanje, da mogoče lahko tudi homeopatija v bodočnosti osvoji One Milion Euro Sisiphus Prize!

Alenka Andjelić Dolžan, mag. farm.

na vrh strani